ارائه خدمات حضوری

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰
ساعت کار سالن های مطالعه >
سالن مطالعه گروهی

فیلم کوتاه آموزشی

نحوه جستجوی ساده، پیشرفته، رزرو، امانت و تمدید کتاب
آشنایی با مرکز اطلاع رسانی، کتابخانه ونشر

اطلاعات مهم برای کاربران کتابخانه

خدمات اطلاعاتی شامل استفاده از منابع دیجیتال و پایگاه­ های علمی داخلی و بین المللی(کتاب و مقالات) در داخل و خارج دانشگاه از طریق VPN  امکان ­­پذیر و در دسترس می ­­باشد.

خدمات مراجعین شامل تمدید کتاب و تسویه حساب بصورت غیرحضوری و از طریق پورتال کتابخانه انجام می­­ گیرد. درصورت نیاز کارشناسان از طریق تلفن­ در ساعت اداری و یا پست الکترونیکی lib_office@aut.ac.ir  ۷/۲۴ پاسخگوی عزیزان می­ باشند.

ایجاد دسترسی کامل به پایگاه­های اطلاعاتی، پایگاه اعتبارسنجی و کتب دیجیتال در سامانه کتابخانه دیجیتال به آدرس dps.aut.ac.ir با امکان دسترسی خارج دانشگاه برای تمامی اعضاء با استفاده از VPN دانشگاه فراهم می­ باشد.

امکان دسترسی به متن کامل پایان­ نامه ­های دیجیتال از طریق ارسال درخواست به همراه ضمیمه موافقت استاد راهنمای پایان ­نامه درخواستی، با ایمیل دانشگاه به پست الکترونیکی limaster@aut.ac.ir میسر می ­باشد.

افزایش دوره امانت در تابستان: درصورت امانت و یا تمدید کتاب از ابتدای تیرماه به بعد، شروع تاریخ بازگشت از ۱۵ شهریور ماه خواهد بود و امکان تمدید مجدد از طریق پورتال کتابخانه نیز فراهم می­ باشد.

انتقال نساجی
۱۲:۱۲ ب.ظ

  همزمان با بازآرایی مخزن کتابخانه مرکزی دانشگاه یکپارچه سازی و ادغام ۳۰۰۰۰ نسخه کتاب فارسی و لاتین کتابخانه دانشکده های برق، معدن و متالوژی، پزشکی، هوافضا و نساجی با…

موزه
۱۲:۰۶ ب.ظ

    به منظور تحقق وظایف پژوهشی و آموزشی دانشگاه و پیگیری رسالت آن در انتقال دانش برای عموم جامعه و نیز فراهم نمودن بستری برای بازنمایی پیشینه خود، فاز…

اسکن پایان نامه
۱۱:۵۴ ق.ظ

    به منظور تسهیل در دسترسی به نسخه دیجیتال پایان نامه های چاپی، تعداد ۵۷۳۱ از پایان نامه های ارشد و دکترا (قبل از سال ۱۳۸۵) که فایل الکترونیکی…